סיוע משפטי מיידי בטלפון: 1-800-800-891

עורכי דין סדר דין יעוץ משפטי מיידי רשלנות רפואית פשיטת רגל הוצאה לפועל

עורך דין פשיטת רגל - עורכי דין מומחים בהליך פשיטת רגל

כל מה שצריך לדעת על הליך פשיטת רגל

פשיטת רגל הינה סטאטוס משפטי אליו נקלע אדם אשר אין ביכולתו לפרוע את החובות הכספיים שצבר. ההליך המשפטי של פשיטת רגל נפתח באחד משני אופנים מקובלים: בין ביוזמתו של החייב, בהתאם לבקשה המוגשת על ידו ובין על פי בקשתם של נושי החייב, אשר אינם מצליחים להיפרע את חובם ממנו.

הרציונאל העומד בבסיס הליכי פשיטת רגל

יעודם העיקרי של הליכי פשיטת רגל הינו להסדיר את החוב הקיים לנושים. מימוש מטרה זו מתבצע במספר שלבים: כינוס נכסי החייב, מימוש הנכסים בדרך של מכירה וחלוקת התמורה המתקבלת מהמכירה בין הנושים, על פי סדר הקדימות ביניהם בפירעון.

היקלעות להליכי פשיטת רגל

דומה כי הליכי פשיטת רגל הינם השלב האחרון בשרשרת אמצעי הגבייה הקיימים נגד החייב.
פתיחה בהם, לבקשת החייב או ביוזמת נושיו, תתבצע רק במידה שלא צלחו או לחלופין הגיעו לידי מיצוי הליכים אחרים שהתנהלו נגד החייב, במערך ההוצאה לפועל למשל.

לקבלת יעוץ משפטי בנוגע לרפורמה החדשה בפשיטת רגל ללא התחייבות מצידכם לחצו כאן
 

פתיחה בהליכי פשיטת רגל

אבן הפינה לתחילת ההליך הינה פניה לערכאה המשפטית המוסמכת לדון בפשיטת רגל - בית עורכי דין פשיטת רגל - חייגו חינם: 1-800-800-891המשפט המחוזי, בבקשה למתן צו לכינוס נכסיו של החייב. הבקשה תוגש כאמור על ידי החייב או מי מהנושים.

יעודו של הצו הניתן הוא כפול: הקניית הגנה לנכסי החייב מפני יוזמה אפשרית של נושים המעוניינים לפעול באורח עצמאי לפירעון חובם ובד בבד שמירה על הנכסים מפני נסיון של החייב להעלימם או למלט אותם מפני הנושים. 

במידה והבקשה מאושרת על ידי בית המשפט ובנסיבות מסוימות אף לפני כן, מעוכבים באורח אוטומטי כל ההליכים המשפטיים אשר עומדים ותלויים נגד החייב, במרבית המקרים הליכי הוצאה לפועל. תכלית עיכוב ההליכים הינה מקסום יעדי הכינוס, במטרה לממש את הנכסים ולחלקם בין כלל הנושים, תוך סיכול פעולה עצמאית של מי מהנושים המבקש להשיג לעצמו יתרון בפירעון.

כשלב ראשון ישלח הנושה התראת פשיטת רגל לחייב, בה יתבקש החייב להסדיר את תשלום החוב על פי הוראת פסק דין קיים או לגבש עם הנושים הסדר פשרה. כתגובה להתראה זו רשאי החייב להגיש בקשת התנגדות.

חשיבות הייצוג על ידי עורך דין בהליכי פשיטת רגל

בניהול הליכי פשיטת רגל קיימת חשיבות רבה לקבלת סיוע משפטי. מדובר בהליכים סבוכים ומורכבים, המשלבים היבט פרוצדוראלי וידע משפטי - מקצועי כאחד, אשר האזרח הקטן אינו בקי בהם. ההתנהלות מול הנושים, גורמים פרטיים או גופים ציבוריים, כרוכה בהשקעה רבה של זמן ואנרגיה.

לפיכך, בשני המסלולים - טרם בחירה של החייב עצמו לפתוח בהליכי פשיטת רגל ובין שעה שהוא מבקש להתגונן מפני נושים אשר הגישו את הבקשה, מומלץ לחייב לפנות לקבלת ייצוג משפטי.

עורך דין המתמחה בתחום פשיטת רגל ישכיל לייעץ לחייב כיצד לפעול בצומת רבת החשיבות והמשמעותית שטרם פתיחה בהליכים אלה.

בנקודת זמן מכרעת זו, נקיטה בצעדים הנכונים היא שתקבע את כללי המשחק ותשפיע על המשך ההליך. קבלת ייצוג משפטי המותאם לנסיבות המקרה תסייע לחייב השרוי במצוקה: ייעוץ יעיל ואפקטיבי עשוי להוביל להחלטה על השהיית ההליכים הננקטים נגד החייב ובכך להפחתת הלחץ שמפעילים כלפיו הנושים.

בחירה נכונה בעורך דין לייצוג בהליכי פשיטת רגל

בתחום פשיטת רגל פועלים עורכי דין רבים, אך לא כולם בעלי המומחיות הנדרשת בנושא. חשוב לבחור בבא כוח מיומן ומהימן, בעל ניסיון בייצוג תיקים בתחום, הבקי בעדכוני פסיקה ובחידושי חקיקה רלוונטיים.

עורך דין כזה יתמקד במתן ייעוץ המכוון לשמירה על האינטרסים של החייב ולהגברת סיכויי הצלחתו בתיק. באופן זה יוכל החייב להשתקם ולשוב במהרה לניהול שגרת חיים תקינה.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם משרד עורכי הדין דורה כהן ויצמן. לעורכי הדין במשרדינו יש ניסיון של למעלה מעשור של ליווי חייבים בהליך פשיטת רגל. אנו גאים במשפחות הרבות שהצלחנו לשקם לאחר שקרסו כלכלית. משרדינו אף נבחר בשנת 2015 ע?י חברת BDI לאחד ממשרדי הבוטיק האיכותיים בתחום פירוקים, כינוסים והסדרי חוב.

ליצירת קשר ראשוני ללא התחייבות חייגו לטלפון חינם: 1-800-800-891.

מאמרים משפטיים בנושא פשיטת רגל:

 

הכרזה על פשיטת רגל - חסרונות ויתרונות

מי יכול להכריז על פשיטת רגל, מתי הכרזת פשיטת רגל היא פיתרון מועדף ואילו מסלולים קיימים בהליך? למאמר המלא לחץ כאן...

מדריך פשיטת רגל - מהם הליכי פשיטת רגל

מדריך מלא לחייבים ובכלל בנושא פשיטת רגל. כל מה שצריך לדעת לפני כניסה להליך פשיטת הרגל, אל מי פונים, מה משמעותו של ההליך ומהן החלופות האפשריות. לחץ כאן למאמר המלא...

תנאים להכרזה על פשיטת רגל

פשיטת רגל הינה הליך משפטי החל על אדם (יחיד או שותפות) אשר אין ביכולתו לפרוע את חובותיו. לחץ כאן למידע על התנאים בהם ניתן להכריז על פשיטת רגל...

פשיטת רגל של חברה בע"מ

על הליכי פשיטת רגל של חברה בע"מ. מה אומר החוק בישראל? כיצד פועל ההליך ומה עולה בגורל הנושים?

אחריות פלילית בהליך פשיטת רגל

פשיטת רגל הנה תחום השייך למשפט האזרחי – מסחרי, אולם קיימים מקרים רבים בהן פושט הרגל, בהתנהלותו בהליך או עד שנתיים לאחריו, חושף עצמו גם לאחריות פלילית. לחץ למידע...

הסדר נושים, פשרה עם נושים בהליך פשיטת רגל

באילו מקרים כדאי להגיש בקשת פשרה עם הנושים, כיצד הסדרי נושים בפשיטת רגל מתבצעים ומדוע חשוב כל כך להיות מיוצג על ידי עורך דין מקצועי? לחץ כאן למידע...

איחוד תיקים או פשיטת רגל - מדריך לחייב

נפתחו נגדך תיקים רבים בהוצאה לפועל ואינך עומד בנטל התשלומים? מומלץ לשקול הליך איחוד תיקים או פשיטת רגל. למאמר המלא לחץ כאן...

פשיטת רגל - סיוע של עורך דין בהליך פשיטת רגל

עו"ד המתמחה בליווי הליכי פשיטת רגל - יסייע לכם לסיים את ההליך במינימום נזקים ותוך זמן קצר ככל האפשר - למידע וסיוע משפטי מיידי, לחצו כאן...

 

 

 


פורום יעוץ משפטי

בדיקת זכויות מקרקעין
ייעוץ בנושא הוצאה לפועל
ייעוץ בענייני תעבורה
ייעוץ בנושא דיני משפחה
ייעוץ בנושא דיני נזיקין
ייעוץ בנושא דיני פלילים
ייעוץ בנושא דיני פשיטת רגל
ייעוץ בנושא תביעות אזרחיות
ייעוץ בנושא אחר

פנה אל עורך דין:
שם הפונה:
דוא"ל:
טלפון:
איזור מגורים:
הבעיה שלי בנושא:
תוכן ההודעה:

תחומי התמחות במשרד:
   עורכי דין משפחה, גירושין
   עורכי דין פלילי
   עורכי דין אזרחי מסחרי
   עורכי דין מקרקעין
   עורכי דין תעבורה
   עורכי דין נזיקין
   עורכי דין דיני עבודה
   עורכי דין רשלנות רפואית
   מושגים משפטיים
   פרסום מאמרים משפטיים

פורום יעוץ משפטי לאזרח

הודעות אחרונות בפורום:
- תעבורה
- צביעת ארונות מטבח
- בדיקת רכב
- הצגת ראיות לצד שכנגד
- דיני משפחה
- שעות נוספות בהריון
- זכויות שוכר לאחר מכירת הדירה
- שלום חברים , מנסה לאתר פס"ד ע "א 569/80 ולא מוצא , מוצא הרק איזכורים שלו צד שכנגד טוען שפס"ד זה מוכיח שלא חלה אחריותעל השולח כאשר השלוח חורג מהסמכות שניתמנה לו להבנתי ס 14 בפקודת הנזיקין הוא חדמשמעי כשהמחוקק רוצה לפטור הוא עושה זאת ס56 לפקודת החברות לדוגמא , וגם בו יש החרגות להחרגות אם יש מי שיכול לאר הפס"ד - אודה מאד כמו כן אשמח לשמוע דעתכם האם שולח פטור מאחריות כאשר שלוח חורג מסמכותו [השולח קיבל מוצר להעבירו באמצעות השלוח ל X ובפועל השלוח העבירו ל Y] תודות!
- אכיפה בררנית
- פרט שגוי
- חניה על מדרכה
- רו"ח שלא הגיש עבורי דו"ח שנתי
- ביטול דו"ח חניה
- שמישהו יעצור את העברינים האלו לגזול מכספנו מיד...
- נכות בעקבות שריפה בדירה
- נזקים בדירה שכורה
- שאלה לגבי חידוש חוזה
- וועד בית וחניה
- דוח חניה ע"ש וכתובת נפטר ולא ע"ש היורש המחזיק ברשיון זמני
- דוח חניה בגדרה
- עלויות תחזוקת בניין בדירה שכורה
- הודעה בדואר
- הודעה בדואר
- אישור בדיקות ותשלום שעות נוספות
- יציאה מדירה
טעינה...

תחומים קרובים:
התיישנות במקרי פשיטת רגל
הליכי פשיטת רגל
פשיטת רגל בני זוג

מפת אתר | תקנון ותנאי שימוש כל הזכויות שמורות © 2013 סדר דין עורכי דין ברשת