סיוע משפטי מיידי בטלפון: 1-800-800-891

עורכי דין סדר דין יעוץ משפטי מיידי רשלנות רפואית פשיטת רגל הוצאה לפועל

רגע לפני הליך גירושין - טיפים למתגרשים

טיפים לזוגות לפני הליך גירושין

היחסים עלו על סרטון והחלטתם שאתם רוצים לפרק את הזוגיות, מה עכשיו? מדובר בהחלטה לא פשוטה, מעבר למטענים הרגשיים, הפחדים, אי הוודאות והצער שבפירוק המשפחה, להליך גירושין גם השלכות כלכליות על שני הצדדים ואם תנהגו בחוכמה, סביר שתוכלו לסיים פרק זה עם מינימום נזקים, שלא לומר – תועלת כלכלית.

מצער לומר זאת, אך המציאות המשפטית המורכבת אליה אדם נקלע בבואו להתגרש, דורשת זהירות רבה עוד לפני הכניסה להליך ולא מומלץ ליידע את הצד השני בנוגע לכוונותיכם בטרם התייעצתם עם עורך דין.

לסיוע משפטי מיידי בתחום דיני משפחה, לחץ כאן

או צור קשר מיידי עם עו"ד בטלפון: 03-6093833

הסיבה העיקרית לכך, היא שבישראל קיימות שתי מערכות שיפוטיות עם סמכות לדון בתביעות רגע לפני הליך גירושין - טיפים למתגרשגירושין, מזונות, משמורת ילדים וכיו"ב. האחת, היא בית הדין הרבני – לו הסמכות הבלעדית לתת גט, השנייה היא בית המשפט לענייני משפחה שמוסמך להכריע בכל התביעות והמחלוקות שנלוות להליך.

בפנייה אל עורך דין המתמחה בתחום גירושין, לאחר שתסבירו לו מה מצבכם ומה הנסיבות שהובילו לרצון להתגרש, הוא ידע היכן עדיף להגיש את התביעה ובאיזו מערכת שיפוטית מעמדכם המשפטי יאפשר הגנה מירבית על האינטרסים שלכם. אם בן זוגכם ידע על כוונתכם, יתכן מאוד שיפנה אל עורך דין לפניכם ויגיש תביעה במערכת השיפוטית שמתאימה יותר לאינטרסים שלו ולא לאלו שלכם. לחץ כאן לקריאה נוספת: מרוץ הסמכויות בתביעות גירושין

בגידות כסיבה להליך גירושין

אחת הסיבות הנפוצות ביותר בגללן בני זוג מחליטים להתגרש, היא בגידות. כאשר קיים חשד לבגידה או אפילו אם ידוע לכם מעבר לכל ספק כי בן זוגכם בגד בכם, חשוב מאוד להשיג לכך ראיות. הראיות הללו ישמשו אתכם במסגרת ההליך, בבואכם לטעון כי אתם פעלתם בתום לב ומתוך רצון לשמר את הנישואין, בעוד הצד השני נהג בצורה לא ראויה והוביל להתפרקות התא המשפחתי.

לגמור את זה יפה...

זוגות רבים ניגשים להליך, כאשר נקודת המוצא היא הרצון "לגמור את זה יפה". ללא ספק, מאבקים משפטיים עלולים לגבות מחיר יקר מכל הצדדים, לא רק מבחינת הוצאות כספיות על שרותיהם של עורכי דין, חוקרים פרטיים, אגרות בית משפט וכיו"ב, גם מבחינת המחיר הרגשי שישלמו כל בני המשפחה ובייחוד הילדים.

עריכת הסכם גירושין שמקובל על שני הצדדים, למעשה, מאפשרת פשרה ויישוב של כל המחלוקות, במקום להותיר את הדברים להכרעת בית המשפט. זוגות רבים מוצאים לנכון לפנות יחד אל אותו עורך הדין, שיערוך עבורם את ההסכם – אפשרות זו לא מומלצת במרבית המקרים.

למעשה, הדרך היעילה ביותר לערוך הסכם גירושין שמחד מגן על זכויותיו של כל צד ומאידך מאפשר "לגמור את זה יפה", היא שכל צד יפנה אל עורך דין מטעמו ועורכי הדין ינהלו בניהם משא ומתן על פרטי ההסכם.

בחירת עורך דין להליך גירושין

חשוב מאוד לבחור בעורך דין בעל ידע וניסיון עשיר בתחום הספציפי הזה. דיני משפחה ובפרת תביעות גירושין, דורשים מעורך הדין שינהל את ההליך ידע רב והתמצאות בחוק.


פורום יעוץ משפטי

בדיקת זכויות מקרקעין
ייעוץ בנושא הוצאה לפועל
ייעוץ בענייני תעבורה
ייעוץ בנושא דיני משפחה
ייעוץ בנושא דיני נזיקין
ייעוץ בנושא דיני פלילים
ייעוץ בנושא דיני פשיטת רגל
ייעוץ בנושא תביעות אזרחיות
ייעוץ בנושא אחר

פנה אל עורך דין:
שם הפונה:
דוא"ל:
טלפון:
איזור מגורים:
הבעיה שלי בנושא:
תוכן ההודעה:

תחומי התמחות במשרד:
   עורכי דין משפחה, גירושין
   עורכי דין פלילי
   עורכי דין אזרחי מסחרי
   עורכי דין מקרקעין
   עורכי דין תעבורה
   עורכי דין נזיקין
   עורכי דין דיני עבודה
   עורכי דין רשלנות רפואית
   מושגים משפטיים
   פרסום מאמרים משפטיים

פורום יעוץ משפטי לאזרח

הודעות אחרונות בפורום:
- תעבורה
- צביעת ארונות מטבח
- בדיקת רכב
- הצגת ראיות לצד שכנגד
- דיני משפחה
- שעות נוספות בהריון
- זכויות שוכר לאחר מכירת הדירה
- שלום חברים , מנסה לאתר פס"ד ע "א 569/80 ולא מוצא , מוצא הרק איזכורים שלו צד שכנגד טוען שפס"ד זה מוכיח שלא חלה אחריותעל השולח כאשר השלוח חורג מהסמכות שניתמנה לו להבנתי ס 14 בפקודת הנזיקין הוא חדמשמעי כשהמחוקק רוצה לפטור הוא עושה זאת ס56 לפקודת החברות לדוגמא , וגם בו יש החרגות להחרגות אם יש מי שיכול לאר הפס"ד - אודה מאד כמו כן אשמח לשמוע דעתכם האם שולח פטור מאחריות כאשר שלוח חורג מסמכותו [השולח קיבל מוצר להעבירו באמצעות השלוח ל X ובפועל השלוח העבירו ל Y] תודות!
- אכיפה בררנית
- פרט שגוי
- חניה על מדרכה
- רו"ח שלא הגיש עבורי דו"ח שנתי
- ביטול דו"ח חניה
- שמישהו יעצור את העברינים האלו לגזול מכספנו מיד...
- נכות בעקבות שריפה בדירה
- נזקים בדירה שכורה
- שאלה לגבי חידוש חוזה
- וועד בית וחניה
- דוח חניה ע"ש וכתובת נפטר ולא ע"ש היורש המחזיק ברשיון זמני
- דוח חניה בגדרה
- עלויות תחזוקת בניין בדירה שכורה
- הודעה בדואר
- הודעה בדואר
- אישור בדיקות ותשלום שעות נוספות
- יציאה מדירה
טעינה...

תחומים קרובים:
עורך דין רשלנות רפואית
עורך דין גירושין מומחה
גירושין בדרך שלך

מפת אתר | תקנון ותנאי שימוש כל הזכויות שמורות © 2013 סדר דין עורכי דין ברשת