סיוע משפטי מיידי בטלפון: 1-800-800-891

עורכי דין סדר דין יעוץ משפטי מיידי רשלנות רפואית פשיטת רגל הוצאה לפועל

רשלנות רפואית - פיצויים, תביעות פיצויים

פגיעה מרשלנות רפואית? הדרך הנכונה לקבלת פיצויים

על פי מחקרים אחרונים שנעשו מדי יום נפגעים ואף נפטרים אנשים רבים בעקבות רשלנות וטעויות בטיפול רפואי. כיצד תוכל לדעת האם אתה או יקיריך נפגעתם כתוצאה של רשלנות רפואית ומהי הדרך הנכונה לפעול במקרה של חשד לפגיעה בשל טיפול רשלני?

בחלק גדול של המקרים הנפגע או בני משפחתו חשים כי משהו השתבש בטיפול הרפואי – האשפוז התארך מעבר לצפוי, נדרש ניתוח נוסף, המצב הרפואי התדרדר והפך גרוע יותר וכיוצא בזה.

בחלק מן המקרים (במיעוטם יש לומר) הצוות הרפואי מסביר למטופל כי דבר מה השתבש בטיפול הרפואי – טעות במתן תרופה, אבחנה לא נכונה, איחור במתן טיפול – וכי למטופל נגרם נזק עקב כך.

לעיתים הנזק מתגלה זמן רב לאחר הטיפול, בעקבות בדיקה של רופא נוסף או בבדיקת מעקב. במקרים אלה, המטופל שנפגע כלל אינו מודע, עד לאותו רגע, לכך שבריאותו נפגעה בשל טיפול רפואי רשלני, כמו למשל במקרה של איחור באבחון מחלת הסרטן.

המהלך הנכון ביותר לכל אדם אשר סבור כי הוא נפגע בעקבות טיפול רפואי רשלני הינו לפנות לעורך דין הבקיא בתחום הרשלנות הרפואית וזאת בהקדם האפשרי.

לפניה אל עו"ד וקבלת יעוץ משפטי של עורכי דין בנושא רשלנות רפואית, מלא את הטופס  שבעמוד או לחץ : יעוץ משפטי

מי שנפגע בשל רשלנות רפואית ופועל, בסמוך לגילוי הנזק או הרשלנות, על דעת עצמו וללא יעוץ גורם, לעיתים קרובות, נזק משמעותי ליכולתו לקבל פיצויים על נזקיו בעתיד. חלק מהנפגעים שולחים מכתבי תלונה או דרישה לא מדויקים אשר מנוסחים באופן בעייתי ועלולים לפגוע בהם.

עורך דין אשר אליו פונה הנפגע, יפנה לבית החולים או הגורם הרפואי שטיפל בנפגע ויקבל ממנו את מלוא תיקו הרפואי. הגורם הרפואי מחויב על פי חוק זכויות החולה להעביר לפונה את התיק הרפואי במלואו.

חוסר במסמכים רפואיים או אובדן התיק אצל הגורם המטפל, לא זו בלבד שאינו מונע את הגשת התביעה אלא לעיתים קרובות אף מסייע בביסוס התביעה ומגדיל את הסיכויים לזכייה בתיק.

לאחר קבלת התיק הרפואי יפנה עורך הדין עם התיעוד לייעוץ אצל מומחה רפואי, בתחום המתאים ויעביר לעיונו את התיעוד וכן יפנה, במידת הצורך, את הנפגע לבדיקת המומחה.

המומחה יעריך את שאלת הרשלנות בתיק, גובה הנזק והקשר בין הרשלנות הנטענת לנזק. לעיתים יש צורך ביותר ממומחה אחד – כך למשל בתיקים אשר הוגשו בטענה של רשלנות בלידה, שגרמה לנזק ליילוד, יש צורך לכל הפחות במומחה בתחום הגניקולוגיה ובמומחה בתחום נוירולוגית ילדים.

במידה והמומחה סבור כי אכן הטיפול בנפגע לא היה סביר ונגרם לו בשל כך נזק של ממש, הרי שיש לבקש מהמומחה לערוך חוות דעת רפואית בכתב אשר תבסס את עילת התביעה.

על בסיס חוות הדעת והמסמכים הרפואיים מגיש עורך הדין בשם הנפגע תביעה. תביעות רשלנות רפואית עד לגבול של שתיים וחצי מיליון ₪ מוגשות לבית משפט השלום ותביעות מעל 2.5 מיליון ₪ תוגשנה לבית משפט המחוזי.

לעיתים, בעקבות פניה לעורך הדין ולמומחה הרפואי ואיסוף התיעוד, מתבררות עובדות חדשות על הטיפול בו ועל נזקיו והתביעה מוגשת כנגד גורמים שונים מכפי סבר בתחילה.

בכל מקרה של חשד לנזק עקב טיפול רפואי כדאי לכן לפעול בצורה מסודרת ונכונה, כאשר הפעולה הראשונה הנה קבלת יעוץ משפטי של עורך דין המתמחה בדיני רשלנות רפואית והערכת סיכוייך לקבלת פיצויים.
פניה לקבלת יעוץ משפטי:     
שם הפונה:
דוא"ל:
טלפון נייד:
איזור מגורים:
תוכן ההודעה:

קיראו על: רשלנות רפואית בניתוח פלסטי


פורום יעוץ משפטי

בדיקת זכויות מקרקעין
ייעוץ בנושא הוצאה לפועל
ייעוץ בענייני תעבורה
ייעוץ בנושא דיני משפחה
ייעוץ בנושא דיני נזיקין
ייעוץ בנושא דיני פלילים
ייעוץ בנושא דיני פשיטת רגל
ייעוץ בנושא תביעות אזרחיות
ייעוץ בנושא אחר

פנה אל עורך דין:
שם הפונה:
דוא"ל:
טלפון:
איזור מגורים:
הבעיה שלי בנושא:
תוכן ההודעה:

תחומי התמחות במשרד:
   עורכי דין משפחה, גירושין
   עורכי דין פלילי
   עורכי דין אזרחי מסחרי
   עורכי דין מקרקעין
   עורכי דין תעבורה
   עורכי דין נזיקין
   עורכי דין דיני עבודה
   עורכי דין רשלנות רפואית
   מושגים משפטיים
   פרסום מאמרים משפטיים

פורום יעוץ משפטי לאזרח

הודעות אחרונות בפורום:
- תעבורה
- צביעת ארונות מטבח
- בדיקת רכב
- הצגת ראיות לצד שכנגד
- דיני משפחה
- שעות נוספות בהריון
- זכויות שוכר לאחר מכירת הדירה
- שלום חברים , מנסה לאתר פס"ד ע "א 569/80 ולא מוצא , מוצא הרק איזכורים שלו צד שכנגד טוען שפס"ד זה מוכיח שלא חלה אחריותעל השולח כאשר השלוח חורג מהסמכות שניתמנה לו להבנתי ס 14 בפקודת הנזיקין הוא חדמשמעי כשהמחוקק רוצה לפטור הוא עושה זאת ס56 לפקודת החברות לדוגמא , וגם בו יש החרגות להחרגות אם יש מי שיכול לאר הפס"ד - אודה מאד כמו כן אשמח לשמוע דעתכם האם שולח פטור מאחריות כאשר שלוח חורג מסמכותו [השולח קיבל מוצר להעבירו באמצעות השלוח ל X ובפועל השלוח העבירו ל Y] תודות!
- אכיפה בררנית
- פרט שגוי
- חניה על מדרכה
- רו"ח שלא הגיש עבורי דו"ח שנתי
- ביטול דו"ח חניה
- שמישהו יעצור את העברינים האלו לגזול מכספנו מיד...
- נכות בעקבות שריפה בדירה
- נזקים בדירה שכורה
- שאלה לגבי חידוש חוזה
- וועד בית וחניה
- דוח חניה ע"ש וכתובת נפטר ולא ע"ש היורש המחזיק ברשיון זמני
- דוח חניה בגדרה
- עלויות תחזוקת בניין בדירה שכורה
- הודעה בדואר
- הודעה בדואר
- אישור בדיקות ותשלום שעות נוספות
- יציאה מדירה
טעינה...

תחומים קרובים:
עורכי דין רשלנות רפואית
רשלנות רפואית בלידה

מפת אתר | תקנון ותנאי שימוש כל הזכויות שמורות © 2013 סדר דין עורכי דין ברשת