סיוע משפטי מיידי בטלפון: 1-800-800-891

עורכי דין סדר דין יעוץ משפטי מיידי רשלנות רפואית פשיטת רגל הוצאה לפועל

עורך דין צווארון לבן - עורכי דין לשרותך

מהן עבירות צווארון לבן?

עבירות צווארון לבן אלו הן למעשה עבירות המבוצעות על ידי אנשים בעלי תפקידי מפתח או על ידי בעלי מעמד חברתי גבוה, תוך כדי עיסוקם. פשעים אלו על פי רוב אינם טומנים בחובם שימוש באלימות ולכידת הפושע אינה כרוכה בסוללה של שוטרים חמושים. יחד עם זאת, מדובר בעבירות פליליות שלעיתים מהוות גם עוולות אזרחיות ונדרש סיוע משפטי על ידי עורכי דין המתמחים בתחום זה.

דוגמאות לעבירות צווארון לבן

עבירות הצווארון הלבן השכיחות ביותר הן למשל מעילות בנקאיות, קרטלים, שוחד, הונאות עסקיות, הפרת אמונים וכיו"ב.

בסוף שנות ה-80 של המאה ועשרים מייקל מילקן, סוכן בורסה מניו יורק רשם הישג מדהים. הוא הרוויח ב-1987 משכורת ואף בונוסים בסכום של 550 מיליון דולר. אם נחלק את זה ליום – אז מילקן עשה 1.5 מיליון דולר ליום. באותה תקופה התפרסם מילקן כבעל השכר הגבוה ביותר בארה"ב כאשר הוא נכנס לרשימה שבראשה אל קפונה, שהגיע לרווחים של 600 מיליון דולר. לימים הסתבר שהמכנה המשותף של השניים היה לא רק ההכנסה הגבוהה כי גם מאסר, אחרי שמילקן הואשם בהונאה עסקית רבת ממדים.

צור קשר מיידי עם עו"ד בטלפון: 03-6093833

על פי רוב עבירות צווארון לבן מעוררות תרעומת ציבורית דלה יחסית ביחס לנזק הציבורי שהפשעים הללו גורמים. עניין נוסף שקשור לעברות מסוג זה הוא העובדה כי אלה נוטים להסתיים בדיון אזרחי ופחות במשפט פלילי. המואשמים בעברות אלו נוטים להחזיר את חובם ולשלם פיצויים והחברה לא כל כך מתייחסת אליהם כאל 'פושעים'. הסיבה לכך טמונה ככל הנראה בכך שעבריינים פליליים אחרים נתפסים שלופי אקדח בעוד כאשר מדובר בעבירות צווארון לבן נראה כי הנזק מתפזר על פי רוב על כלל האוכלוסייה ואינם כרוכים באלימות פיזית.

עורך דין צווארון לבן לשרותך

שימוש בשירותי עורך דין פלילי בעל ידע עשיר וניסיון בתחום זה הוא חיוני כאשר אדם מואשם בעבירה. עורכי דין אלו הם מומחים בתחום עבירות צווארון לבן והידע והניסיון שלהם עשויים לקבוע במידה רבה את עתידו של הנאשם.

עורך דין פלילי מיומן בתחום הספציפי הנ"ל יוכל לספק ייעוץ והכוונה ראשוניים ואף למנוע מעצר של הנאשם. ביכולתם לבחון את התיק ולספק מענה מקצועי ומיידי שיעזור וישפיע בסיכומו של עניין על מהלך העניינים במשפט. בשונה מעמיתו המייצג נאשמים בעבירות פליליות רגילות, עליו להיות בקיא גם בתחומים נוספים כגון: מיסים, דיני חברות, משפט מסחרי, דיני רשויות מקומיות ועוד.

כאשר מדובר בעבירות מסוג זה יש כמה אלמנטים ייחודיים שיש להוכיח על מנת שהנאשם יוכר כאשם. כך למשל יש להוכיח את בסיס העבירה ומוטלת על הפרקליטות והמשטרה החובה להוכיח כי מדובר בכוונה תחילה, וכי מחשבות זדון והונאה הנחו את התנהגותו של הנאשם. התייעצות מיידית עם עורך דין צווארון לבן מקצועי, הבקיא בתחום הינו חיוני ולא ניתן לתחליף.

לסיכום, נראה כי על אף שעבירות צווארון לבן הינן נדירות יותר מעבירות אחרות בתחום הפלילי, הן קיימות ונמצאות בעלייה מתמדת. פניה מיידית לקבלת סיוע משפטי על ידי עורכי דין הבקיאים בתחום זה, היא חיונית והיא שתבטיח כי ייעשה הכל על מנת לנקות את שימכם ולמזער נזקים עד כמה שניתן.

לקבלת סיוע של עורך דין פלילי לחץ

או צור קשר מיידי עם עו"ד בטלפון: 03-6093833


פורום יעוץ משפטי

בדיקת זכויות מקרקעין
ייעוץ בנושא הוצאה לפועל
ייעוץ בענייני תעבורה
ייעוץ בנושא דיני משפחה
ייעוץ בנושא דיני נזיקין
ייעוץ בנושא דיני פלילים
ייעוץ בנושא דיני פשיטת רגל
ייעוץ בנושא תביעות אזרחיות
ייעוץ בנושא אחר

פנה אל עורך דין:
שם הפונה:
דוא"ל:
טלפון:
איזור מגורים:
הבעיה שלי בנושא:
תוכן ההודעה:

תחומי התמחות במשרד:
   עורכי דין משפחה, גירושין
   עורכי דין פלילי
   עורכי דין אזרחי מסחרי
   עורכי דין מקרקעין
   עורכי דין תעבורה
   עורכי דין נזיקין
   עורכי דין דיני עבודה
   עורכי דין רשלנות רפואית
   מושגים משפטיים
   פרסום מאמרים משפטיים

פורום יעוץ משפטי לאזרח

הודעות אחרונות בפורום:
- תעבורה
- צביעת ארונות מטבח
- בדיקת רכב
- הצגת ראיות לצד שכנגד
- דיני משפחה
- שעות נוספות בהריון
- זכויות שוכר לאחר מכירת הדירה
- שלום חברים , מנסה לאתר פס"ד ע "א 569/80 ולא מוצא , מוצא הרק איזכורים שלו צד שכנגד טוען שפס"ד זה מוכיח שלא חלה אחריותעל השולח כאשר השלוח חורג מהסמכות שניתמנה לו להבנתי ס 14 בפקודת הנזיקין הוא חדמשמעי כשהמחוקק רוצה לפטור הוא עושה זאת ס56 לפקודת החברות לדוגמא , וגם בו יש החרגות להחרגות אם יש מי שיכול לאר הפס"ד - אודה מאד כמו כן אשמח לשמוע דעתכם האם שולח פטור מאחריות כאשר שלוח חורג מסמכותו [השולח קיבל מוצר להעבירו באמצעות השלוח ל X ובפועל השלוח העבירו ל Y] תודות!
- אכיפה בררנית
- פרט שגוי
- חניה על מדרכה
- רו"ח שלא הגיש עבורי דו"ח שנתי
- ביטול דו"ח חניה
- שמישהו יעצור את העברינים האלו לגזול מכספנו מיד...
- נכות בעקבות שריפה בדירה
- נזקים בדירה שכורה
- שאלה לגבי חידוש חוזה
- וועד בית וחניה
- דוח חניה ע"ש וכתובת נפטר ולא ע"ש היורש המחזיק ברשיון זמני
- דוח חניה בגדרה
- עלויות תחזוקת בניין בדירה שכורה
- הודעה בדואר
- הודעה בדואר
- אישור בדיקות ותשלום שעות נוספות
- יציאה מדירה
טעינה...

תחומים קרובים:

מפת אתר | תקנון ותנאי שימוש כל הזכויות שמורות © 2013 סדר דין עורכי דין ברשת