סיוע משפטי מיידי בטלפון: 1-800-800-891

עורכי דין סדר דין יעוץ משפטי מיידי רשלנות רפואית פשיטת רגל הוצאה לפועל

פשרה בתביעות רשלנות רפואית

מהו הסכם של פשרה בתביעות רשלנות רפואית?

כאשר מוגשת תביעת רשלנות רפואית, לרוב קיימת הידברות בין התובעים לנתבעים בניסיון להגיע להסכם פשרה המקובל על הצדדים. הסכם שכזה, עשוי לקצר את ההליך ולחסוך לכל הנוגעים בדבר הן בהוצאות הכספיות הכרוכות בניהול הליכים משפטיים והן באנרגיות הדרושות לשם כך.

משא ומתן בנוגע להסכמי פשרה אפשריים בתביעת רשלנות רפואית, יתנהל לרוב בין עורכי הדין של הנתבעים, לבין באי כוחם של התובעים. במסגרת אותו מו"מ יוסדרו מספר סוגיות, בניסיון להגיע להסכמה אודותיהן. לדוגמא: מידת האשמה שיש להטיל על הנתבעים, היקף הנזק שנגרם לתובע ועוד.

לקבלת סיוע משפטי ללא כל התחייבות מצידך, לחץ כאן: יעוץ מקצועי של עורך דין

או צור קשר עם נציגי המשרד בטלפון: 03-6093833

קיימים הסכמי פשרה מסוגים שונים בתביעות רשלנות רפואית וגם מועד כריתתם עשוי להשתנות. כך לדוגמא: עשויים הצדדים להסכים כי בית המשפט ידון רק בגובה הפיצוי שראוי לפסוק ולא במהות התביעה (הצדדים מסכימים כי הייתה רשלנות). במקרים אחרים יהיה זה הסכם מלא במסגרתו יסכימו גם בדבר גובה הפיצוי לתובע ולא יהיה כל צורך בהליך משפטי המערב את בית המשפט.

זהירות - הסכם פשרה בתביעת פיצויים

חשוב מאוד להיעזר בשרותיו של עורך דין מקצועי, בעל ניסיון וידע בתחום הרשלנות הרפואית, בטרם חתימתכם על הסכם פשרה מסוג זה. יתרה מכך, במרבית המקרים נמליץ לפנות ולקבל חוות דעת משפטית נוספת על התיק והסכם הפשרה שמונח על שולחנכם.

אין ספק שתביעת רשלנות רפואית עלולה להפוך להליך משפטי מייגע שגם דורש לא מעט הוצאות כספיות עבור שירותיהם של עדים מומחים וכיו"ב. יתרה מכך, כאשר הנפגע ניזוק באופן המונע ממנו להמשיך ולהתפרנס ואף יוצר צורך במגוון טיפולים רפואיים ותרופות, סיוע סיעודי וכיו"ב, מצבו הכלכלי עלול להיות בכי רע.

הנתבעים לרוב יודעים זאת ולכן ינסו לפתותכם בהסכמים שיתנו מענה מהיר למצוקתכם הכלכלית אך הם רחוקים מלגלם פיצוי כספי הולם עבור הנזק שנגרם לכם.

ניגודי עניינים של עורך הדין בתביעה

לעיתים, עלולים להיווצר ניגודי עניינים בין עורך הדין שמייצג בתביעתה לבין הלקוח, בכל הנוגע להסכם הפשרה. מטבע הדברים, הגעה להסכם פשרה מהיר, עוד בטרם החלו ההליכים המשפטיים ולפני שהושקע כל מאמץ מצד עורך הדין, תהיה כדאית לעורך הדין, יותר מהליכי תביעה ארוכים ומייגעים שלא ברור מתי יהיה סופם ואיזה סוף יהיה זה. 

במצב זה, עלול להיות לעורך הדין אינטרס ברור לחתום על הסכם פשרה, גם אם ההסכם על שולחנו לא משרת את הלקוח בצורה מיטבית. על כן, כפי שצויין קודם, מומלץ לקבל חוות דעת נוספת מעורך דין שאינו מעורב בניהול תביעתכם.

אחת הדרכים להתגבר על ניגוד עניינים מסוג זה, הנה הסכם בין הלקוח לעורך דינו, לפיו שכר הטרחה יהיה אחוזים מכספי הפיצוי. וכן, חשוב לציין, שכבר אירעו מקרים בהם עורכי דין התרשלו בעבודתם ונתבעו על ידי לקוחותיהם.

 


פורום יעוץ משפטי

בדיקת זכויות מקרקעין
ייעוץ בנושא הוצאה לפועל
ייעוץ בענייני תעבורה
ייעוץ בנושא דיני משפחה
ייעוץ בנושא דיני נזיקין
ייעוץ בנושא דיני פלילים
ייעוץ בנושא דיני פשיטת רגל
ייעוץ בנושא תביעות אזרחיות
ייעוץ בנושא אחר

פנה אל עורך דין:
שם הפונה:
דוא"ל:
טלפון:
איזור מגורים:
הבעיה שלי בנושא:
תוכן ההודעה:

תחומי התמחות במשרד:
   עורכי דין משפחה, גירושין
   עורכי דין פלילי
   עורכי דין אזרחי מסחרי
   עורכי דין מקרקעין
   עורכי דין תעבורה
   עורכי דין נזיקין
   עורכי דין דיני עבודה
   עורכי דין רשלנות רפואית
   מושגים משפטיים
   פרסום מאמרים משפטיים

פורום יעוץ משפטי לאזרח

הודעות אחרונות בפורום:
- תעבורה
- צביעת ארונות מטבח
- בדיקת רכב
- הצגת ראיות לצד שכנגד
- דיני משפחה
- שעות נוספות בהריון
- זכויות שוכר לאחר מכירת הדירה
- שלום חברים , מנסה לאתר פס"ד ע "א 569/80 ולא מוצא , מוצא הרק איזכורים שלו צד שכנגד טוען שפס"ד זה מוכיח שלא חלה אחריותעל השולח כאשר השלוח חורג מהסמכות שניתמנה לו להבנתי ס 14 בפקודת הנזיקין הוא חדמשמעי כשהמחוקק רוצה לפטור הוא עושה זאת ס56 לפקודת החברות לדוגמא , וגם בו יש החרגות להחרגות אם יש מי שיכול לאר הפס"ד - אודה מאד כמו כן אשמח לשמוע דעתכם האם שולח פטור מאחריות כאשר שלוח חורג מסמכותו [השולח קיבל מוצר להעבירו באמצעות השלוח ל X ובפועל השלוח העבירו ל Y] תודות!
- אכיפה בררנית
- פרט שגוי
- חניה על מדרכה
- רו"ח שלא הגיש עבורי דו"ח שנתי
- ביטול דו"ח חניה
- שמישהו יעצור את העברינים האלו לגזול מכספנו מיד...
- נכות בעקבות שריפה בדירה
- נזקים בדירה שכורה
- שאלה לגבי חידוש חוזה
- וועד בית וחניה
- דוח חניה ע"ש וכתובת נפטר ולא ע"ש היורש המחזיק ברשיון זמני
- דוח חניה בגדרה
- עלויות תחזוקת בניין בדירה שכורה
- הודעה בדואר
- הודעה בדואר
- אישור בדיקות ותשלום שעות נוספות
- יציאה מדירה
טעינה...

תחומים קרובים:

מפת אתר | תקנון ותנאי שימוש כל הזכויות שמורות © 2013 סדר דין עורכי דין ברשת