סיוע משפטי מיידי בטלפון: 1-800-800-891

עורכי דין סדר דין יעוץ משפטי מיידי רשלנות רפואית פשיטת רגל הוצאה לפועל

נישואין אזרחיים - מעמד בני זוג והליכי גירושין

מהם נישואין אזרחיים

נישואין אזרחיים צברו פופולאריות בשנים האחרונות. נראה כי רק בשנת 2005 יותר מ - 12 אלף זוגות ישראלים נסעו לחו"ל על מנת להתחתן בנישואין מסוג זה. הצורך לנסוע לחו"ל על מנת להינשא עולה לנוכח העובדה כי בישראל אין אפשרות להתחתן בטקס אזרחי כי אם אך ורק בטקס דתי.

טקס נישואין אזרחי בחו"ל מחויב לכל הכללים והחוקים של המדינה בה נערכים הנישואים. ואלה יוכרו כלגיטימיים רק לאחר שהמדינה בה נערך הטקס סיפקה אסמכתא רשמית כי הזוג אכן התחתן בה לפי חוק. או אז הזוג הטרי צריך לסור למשרד הפנים ולתת אסמכתא או תעודה זו ורק אז יוכרו כזוג נשוי.

צור קשר מיידי עם עו"ד בטלפון: 03-6093833

הסיבות שבעטיין אנשים בוחרים בנישואין אזרחיים הן שונות ומשונות: חלק מן האנשים עושים זאת מתוך אידיאלים והתנגדות לממסד הדתי, בעוד אחרים נאלצים לעשות כן עקב מצבים מסוימים ואילוצים, למשל במקרה של בן או בת זוג שאינם יהודיים. מקרים רווחים נוספים בהם אנשים פונים לאלטרנטיבת נישואין אזרחיים הם כאשר אחד מבני הזוג הם מה שנקרא "פסולי חיתון", גרושה או כהן כמו גם במקרים של נישואים חד מיניים.

מומלץ מאוד להתייעץ עם עורכי דין המתמחים בנושא נישואין אזרחיים בטרם אורזים את המזוודות וטסים לחו"ל. חשוב להבין אילו מסמכים יש להביא, לאילו רשויות יש לפנות וכיצד ניתן לזרז את העניינים במדינה אליה אתם נוסעים.

נישואין אזרחיים – מעמד בני הזוג בישראל

נישואין אזרחיים  - מעמד והליכי גירושיןמבחינת ההכרה בזוגות שנישאו בנישואים מסוג זה אזי ניתן לומר בפה מלא כי זוגות אלו מוכרים בישראל כזוג נשוי. תקפות נישואין אלו מהוגנת על ידי הסכם בינלאומי עליו חתומה מדינת ישראל כמו גם מתוקף בית המשפט העליון. על כן, זכאים זוגות אלו למכלול חובות והטבות להן מחויבים וזכאים זוגות שהתחתנו בנישואים דתיים במעמד הרבנות. הם יכולים לשנות את הסטאטוס שלהם בתעודת הזהות שלהם, הם זכאים להטבות בנטילת משכנתא וכיו"ב.

בכל מה שקשור אל ילדים יש צורך לנפץ את מיתוס הממזרות. אם אם הילדים יהודייה אזי הילדים ייחשבו יהודיים וירשמו ככאלה במרשם האוכלוסין על כן לעובדת נישואי בני הזוג בטקס אזרחי אין השלכות על עתיד הילדים.

הליכי גירושין של זוגות שנישאו בטקס אזרחי

במקרים בהם מדובר בזוגות שהתחתנו בטקס אזרחי בחו"ל גם הליך גירושין יתנהל בחו"ל. הליך גירושין זה יהיה מעט ארוך ומייגע, אך כל תהליך גירושין הינו קשה ומורכב. במקרים כאלה יש צורך אמיתי והכרח בהיעזרות בשירותיו של עורך דין המבין בעניינים אלה. יש צורך להכיר את חוקי המדינה ואת נפתולי החוק. עיתים אין צורך ששני בני הזוג יגיעו למעמד הגירושין.

לסיכום, נראה כי נישואין אזרחיים הינם לגיטימיים כיום ואכן ישראלים רבים בוחרים בדרך זו מסיבות שונות ומגוונות. חשוב להתייעץ עם עורכי דין הבקיאים ברזי הנישואין האזרחיים על מנת שאלו יסייעו לכם המתחתנים הטריים בכל המהלכים והבירוקרטיה הכרוכה בתהליך.

באמצעות עורך דין מיומן תוכלו לזרז את המהלך ואף תוכלו לחסוך מעצמכם כאבי ראש וטרטורים  בתקופה כל כך חשובה כמו תקופת החתונה. הצורך בשירותי עורכי דין מומחים עולה אף יותר כאשר מדובר בהליך של גירושין של בני זוג שנישאו בטקס נישואין אזרחיים.

לקבלת יעוץ משפטי מקצועי, לחץ כאן
או צור קשר מיידי עם עו"ד בטלפון: 03-6093833


פורום יעוץ משפטי

בדיקת זכויות מקרקעין
ייעוץ בנושא הוצאה לפועל
ייעוץ בענייני תעבורה
ייעוץ בנושא דיני משפחה
ייעוץ בנושא דיני נזיקין
ייעוץ בנושא דיני פלילים
ייעוץ בנושא דיני פשיטת רגל
ייעוץ בנושא תביעות אזרחיות
ייעוץ בנושא אחר

פנה אל עורך דין:
שם הפונה:
דוא"ל:
טלפון:
איזור מגורים:
הבעיה שלי בנושא:
תוכן ההודעה:

תחומי התמחות במשרד:
   עורכי דין משפחה, גירושין
   עורכי דין פלילי
   עורכי דין אזרחי מסחרי
   עורכי דין מקרקעין
   עורכי דין תעבורה
   עורכי דין נזיקין
   עורכי דין דיני עבודה
   עורכי דין רשלנות רפואית
   מושגים משפטיים
   פרסום מאמרים משפטיים

פורום יעוץ משפטי לאזרח

הודעות אחרונות בפורום:
- תעבורה
- צביעת ארונות מטבח
- בדיקת רכב
- הצגת ראיות לצד שכנגד
- דיני משפחה
- שעות נוספות בהריון
- זכויות שוכר לאחר מכירת הדירה
- שלום חברים , מנסה לאתר פס"ד ע "א 569/80 ולא מוצא , מוצא הרק איזכורים שלו צד שכנגד טוען שפס"ד זה מוכיח שלא חלה אחריותעל השולח כאשר השלוח חורג מהסמכות שניתמנה לו להבנתי ס 14 בפקודת הנזיקין הוא חדמשמעי כשהמחוקק רוצה לפטור הוא עושה זאת ס56 לפקודת החברות לדוגמא , וגם בו יש החרגות להחרגות אם יש מי שיכול לאר הפס"ד - אודה מאד כמו כן אשמח לשמוע דעתכם האם שולח פטור מאחריות כאשר שלוח חורג מסמכותו [השולח קיבל מוצר להעבירו באמצעות השלוח ל X ובפועל השלוח העבירו ל Y] תודות!
- אכיפה בררנית
- פרט שגוי
- חניה על מדרכה
- רו"ח שלא הגיש עבורי דו"ח שנתי
- ביטול דו"ח חניה
- שמישהו יעצור את העברינים האלו לגזול מכספנו מיד...
- נכות בעקבות שריפה בדירה
- נזקים בדירה שכורה
- שאלה לגבי חידוש חוזה
- וועד בית וחניה
- דוח חניה ע"ש וכתובת נפטר ולא ע"ש היורש המחזיק ברשיון זמני
- דוח חניה בגדרה
- עלויות תחזוקת בניין בדירה שכורה
- הודעה בדואר
- הודעה בדואר
- אישור בדיקות ותשלום שעות נוספות
- יציאה מדירה
טעינה...

תחומים קרובים:

מפת אתר | תקנון ותנאי שימוש כל הזכויות שמורות © 2013 סדר דין עורכי דין ברשת